Του ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΑΓΓΕΛΑΤΟΥ
«Τουρκοακαδημαϊκά και της ψ... του τον χαβά». Με αυτόν τον τίτλο ο Λάμπρος Ψυρράκης φιλοδοξεί να ταράξει τον εικαστικό αθηναϊκό Σεπτέμβριο, ανακατεύοντας χιούμορ με διαφορετικά στιλ και τεχνοτροπίες, στην έκθεση που εγκαινιάζεται απόψε στις 8 στην γκαλερί Kalfayan (Χάρητος 11, Κολωνάκι).
Το καρπούζι που αποπλανήθηκε από τον Τότσικα στο Outlook και διαπομπέφθηκε στα κανάλια, πόζαρε για τον Λάμπρο Ψυρράκη |
Με ύφος ανατρεπτικό σχολιάζει τη σύγχρονη εικαστική σκηνή και «ανησυχητικά» κοινωνικά φαινόμενα και απαντά στις ερωτήσεις μας. Από το «τι απέγινε το φρούτο που γάμησε ο Τότσικας», μέχρι τη σχέση του με την αισθητική του σοκ.
- Ο τίτλος μόνο της έκθεσης έχει πολλές αναφορές. Ας τις πάρουμε πάρουμε από την αρχή. Από το «τουρκοακαδημαϊκά».
- Ο «χαβάς» πώς κόλλησε;
- Η έννοια του «ακαδημαϊκού»;
Ο Λάμπρος Ψυρράκης μπροστά στο ιστίο -εγκατάσταση, από κορδέλες, παραπομπή στην ελληνική κουρελού και το ζουμ της ψηφιακής ανάλυσης |
- Το κυρίαρχο στοιχείο στα έργα της έκθεσης;
- Και γιατί νιώσατε την ανάγκη να συμπληρώσετε σχεδόν κάθε πίνακα με ένα σχόλιο;
- Σας ενοχλεί αυτό;
- Αρα, το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί με τα έργα θα ήταν να μη σοκάρουν;
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 18/09/2008
1 comment:
Wow! Πολύ μου αρέσουν κάτι τέτοια!
Post a Comment