Friday, January 8, 2010

Χρωματικές εκρήξεις υποδέχονται το 2010

  • Εξπρεσιονιστική διάθεση κι ένα είδος τρυφερής παρόρμησης και συναισθηματικής δημιουργικότητας, που κινεί το πινέλο μπροστά στο λευκό τελάρο, φτιάχνοντας σκούρα τοπία που φωτίζονται από χρωματικές εκρήξεις.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η Ηλέκτρα Τεγοπούλου ζωγραφίζει πάντα ακούγοντας μουσική. Τα έργα της είναι συχνά μια εντελώς προσωπική εικαστική απόδοση των κλασικών μουσικών έργων που ακούει πάντα τις ώρες της δημιουργίας.

Μια καινούργια σειρά έργων της θα εκτεθούν αύριο και την Κυριακή στον Ιππικό Ομιλο Μεσογείων (ΙΟΜ). Η έκθεση είναι ενταγμένη στις εκδηλώσεις που διοργανώνει ο όμιλος για να υποδεχθεί τη νέα χρονιά, γιορτάζοντας το ρεκόρ μετεγγραφών που πέτυχε (42 αθλητές), γεγονός που του επιτρέπει να ανοίξει τα φτερά του για μεγάλες αθλητικές κατακτήσεις και στο εξωτερικό.

Η Ηλέκτρα Τεγοπούλου παρουσίασε εξαρχής κλίση στη ζωγραφική. Ετσι, μόλις αποφοίτησε από το Κολέγιο, σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, στο εργαστήρι του Γιώργου Μαυροΐδη. Εκτοτε διατήρησε με τη ζωγραφική μια σταθερή προσωπική σχέση, σχεδόν «εξομολογητική»: «Η πιο σημαντική στιγμή είναι όταν βρίσκομαι μπροστά στο λευκό τελάρο. Δεν υπάρχει θέμα, δεν υπάρχει τίποτα. Ο,τι είναι να βγει, βγαίνει από μέσα μου. Ο θυμός μου, η θλίψη μου, τα συναισθήματά μου... Αλλά σε όλους τους πίνακές μου, υπάρχει πάντα μια ελπίδα», έχει δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή της.

Οσο για τον ΙΟΜ, είναι από τους μεγαλύτερους ιππικούς ομίλους της Ελλάδας. Καταλαμβάνει έκταση 30 στρεμμάτων κοντά στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» (Εξοδος Κ1, θέση Πάτημα-Καμιλάφι, Κορωπί, τηλ. 210-6021077).

No comments: